fredag 14 maj 2010

Asså dagens panik: var e min Coop-rabattkupong jag repeterar var e min Coop-rabattkupong?! Jag la den här på byrån och nu e den borta, lika borta som David Ick är i huvet
Nån jävla slirfitta har stulit min rabattkupong, min surt förvärvade rabattkupong!! Okej de enda som varit på besök den senaste tiden har varit två av mina bästisar men vad fan har de tatt min rabattkupong?! Nu fanken i tanken är det krig!
*Lyfter den enda papperslapp som ligger på byrån*
Jaaa-haha, jaså den låg där
*Smusslar ned den i plånboken med misstänksamma blickar mot kråkorna utanför*
Nu ska här shoppelishoppas, vad
Femti kronors rabatt är vad jag lever och andas för
*Unnar mig att lägga till en (mycket) billig flarra vin till shoppinglistan kom igen jag är rik jag har femtio kronors Coop-rabatt*