söndag 25 april 2010

Har just skapat den vackraste översättningen av "The Passenger" som någonsin gjorts:
Jag är passageraren
Och jag rider och jag rider
Jag rider genom stadens baksida
Jag ser stjärnorna komma ut ur skyn
Yeah den ljusa och ihåliga skyn
Du vet att det ser så bra ut inatt

Jag är passageraren
Jag stannar under glas
Jag ser ut genom mitt fönster så ljust
Jag ser stjärnorna komma ut inatt
Jag ser den ljusa och ihåliga skyn
Över stadens rivna baksida
Och allt ser så bra ut inatt
Sjungande

Lalalalalalala…

Hoppa in i bilden
Vi ska vara passageraren
Vi ska rida genom staden inatt
Vi ska se stadens rivna baksidor
Vi ska se den ljusa och ihåliga skyn
Vi ska se stjärnorna som lyser så ljust
Stjärnor gjorda för oss inatt

Åh passageraren
Hur hur han rider
Åh passageraren
Han rider och han rider
Han ser ut genom sitt fönster
Vad ser han
Han ser en ljus och ihålig sky
Han ser stjärnorna komma ut inatt
Han ser stadens rivna baksidor
Han ser den vindlande oceanen köra
Och allt var gjort för dig och mig
Allt av det var gjort för dig och mig
För det bara tillhör dig och mig
Så låt oss ta en ritt och se vad som är mitt
Sjungande

Lalalalalalalala…