onsdag 21 april 2010

Detta meddelande skickade Farfar i mitt namn, från min mail, till Bokus kundservice
Med hennes tillstånd lägger jag nu upp det här (bilden ingick):

Hejsan!

Jag heter Kallisti Elisabetsdotter och jag vill beställa böcker nu med detsamma men jag begriper inte sidan - jag behöver eran hjälp, har ni instruktioner eller en telefon man kan ringa till? Boken jag ska köpa är tung, många sidor, grönaktig den handlar om en man som bor i skogen och blir mycket god vän med en räv - i slutet träffar han en indianstam och gifter sig med en kvinna med långt fint hår, det beskrivs som sammetlent, mjukt som ett vattenfall av hår, man vill lukta på det röra vid det, men det får man inte eftersom det är en bok. känner ni igen den på beskrivningen? Jag minns inte vad den heter men ni inte känner igen den så kan jag fråga en kompis för han hade pratat om boken och jag tycker den verkar bra.

Den bifogade bilden föreställer mig och min vän. Jag säljer djur om ni vill ha - vi kanske kan byta en bok mot ett djur?

Hjärtliga hälsningar,
Kallisti, er potentiella kund