torsdag 5 augusti 2010

For your information va så trivs jag sketabra med mitt nya liv som pedofil i den långarmade lagens ögon om nån undrade
Tillsammans med mig i båten sitter... min 17-åriga syster samt omkring 50% av mina friends va
Känns gött tant Svea din löddriga gamla betongfitta
Bara för att du aldrig fått nån japansk pojksnopp vad - nä skärpning din otäcka rikshagga där säger jag! Om jag vill tittafsa på fiktiga gäjgajs ska jag väl få göra det te dess att ögon å andra kroppsöppningar böh på att läcka av frustande fluider har jag int rätt te det va va?
Nee förbenade snippsverige nu drar jag va å jag lovar jag hade stannat annars men vafan händer merej? (????) Rasistragata mangamoralist kapitalistklitta apoteksauktionerande lodisland
Du jag ha bara en sak att säga såna som dig å vet du vad de-e?
Eru dansk elleh? (?????????????????????????????? et cetera ad nauseam)

/Er piratpolare Kallisti