fredag 9 juli 2010

"Laat het huis gevuld zijn met wierrook van aanbidding
Laat het huis gevuld zijn met de wolk van Mijn Geest
Laat het huis gevuld zijn met het brood van eeuwig leven
Laat het huis gevuld zijn met Mijn Geur

Want ik wil komen met Mijn Geest
En doorwaaien heel het huis
Ik wil het maken tot een tempel waar Ik woon
Laat Mijn leven in je zijn
Ik maak je heilig, puur en rein
Laat het levend water stromen door je heen"

Laat het huis bekleed zijn met kleden van fijn linnen
Laat het huis bekleed zijn met gerechtigheid en trouw
Laat het huis gekleurd zijn door het bloed van Uw zoon Jezus
Laat het huis gereinigd zijn en schoon

Want U wilt komen met Uw geest
En doorwaaien heel het huis
U wilt het maken tot een tempel waar U woont
Laat Uw leven in mij zijn
Maak ons heilig, puur en rein
Laat het levend water stromen door ons heen

Heer wij roepen tot U
Kom opnieuw met Uw vuur
Wij verlangen naar echtheid
Bewerk het diep in ons hart

Heer wees welkom met Uw geest
En doorwaai nu heel het huis
Kom het maken tot een tempel waar U woont
Laat Uw leven in ons zijn
Maak ons heilig, puur en rein
Laat het levend water stromen door ons heen



”Låt huset vara fyllt av tillbedjans rökelse
Låt huset vara fyllt av min Andes moln
Låt huset vara fyllt med det eviga livets bröd
Låt huset vara fyllt av min doft

För jag vill komma med min Ande
Och genomblåsa hela huset
Jag vill göra det till ett tempel där jag bor
Låt mitt liv vara i dig
Jag gör dig helig, klar och ren
Låt det levande vatten strömma genom dig”

Låt huset vara klätt i kläden av fint linnen
Låt huset vara klätt i rättfärdighet och tro
Låt huset vara färgat genom din son Jesu blod
Låt huset vara tvättat och rent

För du vill komma med din Ande
Och genomblåsa hela huset
Du vill göra det till ett tempel där du bor
Låt ditt liv vara i mig
Gör oss heliga, klara och rena
Låt det levande vattnet strömma genom oss

Herre, vi ropar till dig
Kom ånyo med din eld
Vi väntar på äkthet
Bered det djupt i vårt hjärta

Herre var välkommen med din Ande
Och genomblås nu hela huset
Kom gör det till ett tempel där du bor
Låt ditt liv vara i oss
Gör oss heliga, klara och rena
Låt det levande vattnet strömma genom oss